Juhannuksen aattoilta olikin ”vuosisadan” lentosää Pasalassa ja Koliman maisemissa. Aurinkoinen ja aivan tyyni ilta. Tiina tytär oli halukas lennolle, joten teimmekin sitten kimppalennon.
Kyläseuran kokon sytytys oli sovittu olevan klo 22.00 Koliman leirikeskuksen viereisellä rantautumispaikalla, niin senkin kuvaaminen oli ajatuksena.
Hyvää juhannusta ja kesää kaikille!
Upi
PS: Tuonne postauksen loppuun lisään muutaman videon lennosta.























Eka linkki videoon Leenan ottama startista ja toinen Tiinan ottama lennolta, kolmantena Tomi Virtasen ottama video startista.
https://photos.app.goo.gl/fWT2gYrn2nVUffoUA
Hyvää Juhannuksen jatkoa ja Onnea Hääparille❤️Kiitos taas maisemakuviakin ,on ilo katsella niitä!Tästä Kuorikoskentie tien varresta,Koliman rannalta🇫🇮
Kiitos Ritva!
Teidän rannikolla en kokkoja havainnut?.
Kiitos hyvistä kuvista, Upi! Onnittelumme hääpäivänä upealle parille! terv. Ansa ja Pentti
Kiitos teille ja terveyttä toivotan molemmille🦋